Fotografia produktowa, dzięki intensywnemu rozwojowi handlu w sieci stała się niezbędnym narzędziem w marketingu. Każdy, kto prowadzi sklep internetowy doskonale wie, że to właśnie odpowiednio wykonane zdjęcia są kluczem do udanej transakcji. Z tego względu fotografia produktowa odgrywa bardzo istotną rolę w procesie sprzedaży. Dodatkowo może być czynnikiem zmniejszającym liczbę produktów zwracanych z powodu niezgodności rzeczywistego wyglądu z przedstawionym obrazem.
Dobre zdjęcia reklamowe są tak ważne, ponieważ:
- wydobywają wszystkie cenne szczegóły i informacje o produkcie,
- przedstawiają oferowany produkt w sposób zachęcający, a jednocześnie najbardziej zbliżony do jego realnego wyglądu,
- mogą zobrazować funkcjonalność produktu,
- mogą wpływać na emocje, potrzeby oraz sposób myślenia odbiorcy.
Co jest istotne w zdjęciach typu packshot?
Fotografię produktową można wykonywać na kilka różnych sposobów. Nasza firma specjalizuje się w fotografii produktowej typu „duch”, packshot, lookbook i innych. Zdjęcia typu packshot powinny jak najdokładniej oddawać realny wygląd produktu. Mogą być robione na płasko lub na modelu (także w wersji „duch”- końcowy efekt zawiera zdjęcie samego produktu, bez manekina). To właśnie packshoty w dużej mierze decydują o zakupie produktu i zadowoleniu klienta z transakcji.
Lookbook – co to takiego?
Natomiast głównym zadaniem zdjęć typu „lookbook” jest efektowna prezentacja obuwia lub ubrań na prawdziwiej osobie. Istotne jest, aby zdjęcie jak najdokładniej przedstawiało przedmiot oraz pokazywało go zarówno od przodu, jak i od tyłu. Artyści z naszego teamu, specjalizujący się w różnych dziedzinach, chętnie pomogą z wyborem odpowiedniego rodzaju fotografii, dostosowanej do miejsca i celu, jakiemu mają służyć powstające zdjęcia reklamowe.
Podsumowanie
Rozumiemy, jak ważna dla sprzedaży internetowej jest fotografia produktowa, dlatego zawsze tworzymy obrazy unikatowe, atrakcyjne, oddające istotę danego przedmiotu oraz spełniające oczekiwania klienta.